شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
نذر حسینی

حوزه/ هیئت عزاداران حسینی نعیم آباد یزد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمود صادقیان سرپرست هیئت عزاداران حسینی نعیم آباد یزد با همراهی فضل الله پورمیرزایی از اهالی نیکوکار محله نعیم آباد امروز با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد که به دلیل بدهی مالی در زندان بودند اهدا کردند و با این اقدام به پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی پیوستند.

صادقیان در خصوص این اقدام خداپسندانه، گفت: چند سالی است که یک فرهنگ حسنه در یزد در حال ترویج است و آن نیز کمک مردم و عزادارن حسینی به آزادی زندانیان غیرعمد است، که هیئت نعیم آباد نیز بر خود واجب دانسته تا در کنار عزاداری پرشور خود مبلغی را نیز توسط اهالی این محله برای رهایی چند زندانی جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده اهدا کند.

سرپرست این هیئت عزاداری با وساطت در روز اول محرم زمینه آزادی یک زندانی را با اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات در شورای حل اختلاف صلح و سازش هیئت های مذهبی یزد فراهم کرده بود.

سرپرست و اهالی این هیئت عزاداری طی مدت پنج سال تا کنون بیش از ۷۲ پرونده را در قالب اخذ گذشت از شکات، کمک به آزادی زندانیان با پرداخت مبلغ و یا پرداخت قبل از ورود افراد به زندان حل و فصل نمودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha